Mycket resande blir det..........

Idag 24 augusti åkte jag med uppfödare och min Malin till Marek Lewicki som bor i Polen. Han har flera hästar från Sverige för utbildning och försäljning som vi skulle titta till. Jag fick lite tid så han kunde svara på mina frågor och hästarna var jättefina.  Vi hade några mycket trevliga dagar tillsammans med superväder och god mat, ja i alla fall de flesta gångerna.
Ingegerds häst Flower är uttagen för selektering för hopphästauktionen i höst på Flyinge. Hoppas hon kommer med.

Missy har åkt till Maria Carlsson som jag känner sedan tidigare då hon köpte en häst av mig som Lena o Veine Andersson "stall ason" fött upp. Hon är jättenöjd med Missy och Erik Lette som hon tränar för kom och tittade och tyckte det var en bra häst. Ska bli spännande att se vad hon kan göra på dressyrbanorna.
På tisdag åker min Malin och jobbar i Holland hos team Poels i Swolgen. Hon ser fram emot det och har ju Tanja som granne där hon kan prata svenska om det kniper. Jag hoppas att hon får roligt och jag ska inte ha separationsångest. Begraver mig väl i jobbet och så ska jag ju ta hand om Malins hästar hur det nu ska gå till!!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0