Det var härligt med jul

Familjen var samlad och vi hade jättemysigt. Malin var hemma några dagar men har nu åkt tillbaka till Holland. Så härligt att få ha henne hemma lite! Marielle är kvar en vecka och det är mysigt att få umgås i vardagen lite. Man har ju jämt så bråttom annars. Malin kommer att flyttta hem snart och då vill hon ha min lägenhet men vart ska jag bo då? Ja ja, jag vill ju flytta till landet med min hund så det kanske är dags nu? Man  får väl flyta med.........

Mentorgruppen, ett gäng ambitiösa hästföretagare med visioner har sett dagens ljus! Vilket spännande arbete att få samordna och utveckla nätverket att passa in i nya strukturer och samarbetsformer.

Hästindustrin är under utveckling och det blir allt viktigare med samarbete, ödmjukhet och respekt. Vi hoppas vi snart kan glömma "hästhandlarna" och få ett bättre företagsklimat för oss som vill arbeta med hästar.
Hoppas också att ridsportens organisationer kan förhandla fram någon form av branschavtal när det gäller försäljning av hästar till privatpersoner "konsumentköplagen". Horribelt att den lagen gäller handel med djur. Lobba på!

Vi ser fram emot 2010!

/Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0