Missy och Maria

Fick ett par bilder på Missy från Maria idag som jag gärna vill dela med mig av! Visst är hon fin ? Maria tycker hon är rolig att rida och ser fram emot att få tävla henne.



Malin har kommit fram och börjat arbeta på sin nya arbetsplats i Holland. Rapporterat om jättebra bostad, trevliga arbetskamrater o jättefina hästar så nu känner sig mamma lugn. Jag har ju varit där och vet att det är ett mycket bra försäljningsstall men ur mammaperspektiv är saker lite annorlunda ibland. Men jag tränar hårt och tycker att det är så himla kul för Malin att få en sådan chans att lära sig mer om både hästar och människor.

Många etablerade hästmänniskor som jag pratat med har uttryckt just det, att de skulle åkt ut till professionella i Europa tidigare i livet om de kunde göra om sin historia. Det är en bra yrkesskola!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0