Holland längre än planerat

Hej på er! Var i Holland förra veckan och skulle åkt hem på fredagen men tji fick jag. Askmoln över Sverige! Så det blev några extra dagar för mig. Som tur var bodde jag hos Tanja och så tog jag tåget hem i tisdags. Det blev en lååååång resa men det funkande jättebra.

Var i Holland för att träffa blivande mentorer för ryttarutbildningen som vi planerar. Tanja Torgilsman som bor där hade bokat möten med många av de bästa i branschen.

Fattar knappt att det är sant men vi fick så mycket positiv respons för vår idé och det är fantastiskt att dessa ryttare/tränare vill arbeta med oss. Bl.a Eurocommerce Benjamin, Wim och Gerco Schröder, Emile Hendrix, Johan Heins, Eric van der Vleuten osv. Fantastiska människor med så mycket kunskap.

Vilka möjligheter det ger för våra elever!!!!!!!!
Om ni är intresserade av utbildningen så hör av er till mig på 0708-260405.
Hemsidan kommer inom kort.

Så resan till Holland var väl värd all tid!
Tills nästa gång/Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0