Våren har kommit

Hej allihopa! 
Ingegerd Halvarsson har fått ett stoföl u sitt fina sto "Frallan" e Ralmé Z och e Algot. Mycket spännande kombination för framtiden. Grattis hela familjen Halvarsson
Jag har släppt Bebis på bete! Det är Malins 2-åring e Hermes och han är hos Stina Nerman i Skärkind.
Så nu är det vår! Tyvärr hinner jag inte njuta så mycket av den utomhus då jag mest sitter på kammaren framför min dator och skriver. Man snart flyttar jag till landet och då blir det som jag vill ha det.


Malin är kvar i det varma Italien. Hon och Roberto var i Linz, Österrike förra helgen men är nu alltså tillbaka i Milano. På tisdag bär det iväg till Rom för för tävling både för dem och Helena. På fredag kommer jag att sluta mig till skaran och vara med på tävlingarna. Fantaskiskt med dessa stora arrangemang mitt inne i storstaden. Sist Paris och nu Rom likadant. Fascinerande!
Jag ska försöka filma så många som möjligt av våra mentorer under tävlingarna för att få uppdaterade videos till hemsidan för MRU, Mentorledd ryttarutbildning. Måste läsa startlistorna och se vilka som kommer dit?
Det är ett spännande samarbete med alla dessa toppryttare som jag hoppas ska leda till framgång för flera!!

/Anita



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0